Garść wiosennych newsów

Znacie markę Strongbow? Jest obecna na rynkach blisko dwudziestu krajów i pozyskała sobie miano światowego lidera wśród cydrów. Jeśli nic o niej nie słyszeliście, odsyłamy tutaj: Recenzja cydru Strongbow. Dlaczego o niej wspominamy? Ponieważ Grupa Żywiec właśnie wprowadza ów napój na polski rynek. Będzie dostępny w dwu wariantach: Red Berries oraz Gold Apples[1].

Mamy również dobrą wiadomość dla smakoszy polskiego cydru – już niedługo będzie dostępny także w puszkach. Lżejszą, a według niektórych – poręczną i bardziej mobilną wersję opakowania tego napoju obiecuje m.in. Ambra – producent Cydru Lubelskiego. Cydr w puszce będzie można zakupić podobno jeszcze przed wakacjami[2].

Dla przeciwwagi, podajemy także przykrą wiadomość, ku przestrodze: Komisja Etyki Reklamy uznała, że marka Cider Inn naruszyła regulamin, zamieszczając reklamę cydru na Instagramie. Problemem jest brak ograniczeń wiekowych, przez co na profil Cider Inn mogły wchodzić osoby niepełnoletnie. Komisji nie przekonały argumenty o obecności innych marek alkoholowych na Instagramie (piwo Żywiec, Lubelska Vodka) oraz fakt, że po kliknięciu w profil dla każdego widoczny był napis „Tylko dla pełnoletnich”. Konto Cider Inn na tym serwisie społecznościowym już usunięto[3].

 

 

[1] http://www.dlahandlu.pl/handel-wielkopowierzchniowy/wiadomosci/grupa-zywiec-wprowadza-na-polski-rynek-cydr-strongbow,41331.html

[2] http://www.wprost.pl/ar/496160/Cydr-jak-piwo-Bedzie-sprzedawany-w-puszkach/

[3] http://www.press.pl/newsy/reklama/pokaz/48165,Cydr-nie-moze-byc-promowany-na-Instagramie

 

Dodaj komentarz przez FB